E-CONSULT, s.r.o. - inženýrské, konzultační a projektové služby pro investory ve výstavbě, v oblasti průmyslu a energetiky.

czech en

Služby

Tisk

Etapa výběru dodavatelů

Tyto služby zahrnují zejména:

Zpracování úplné zadávací dokumentace pro výběr dodavatele


Úplnou zadávací dokumentací se rozumí soubor vzájemně koordinovaných dokumentů obsahujících veškeré obchodněprávní i technické podmínky realizace díla vč.

  • procedurálních požadavků, podmínek a kritérií zadávacího řízení,
  • návrhu smlouvy s budoucím zhotovitelem,
  • technických příloh určujících jednoznačně rozsah a technickou úroveň díla (vč. garantovaných parametrů a způsobu jejich prokazování) tak, aby nabídky byly úplné a kvalitativně vyrovnané, vycházely ze stejných výchozích a omezujících podmínek na staveništi a nabídkové ceny tak byly vypovídající a porovnatelné,
  •  podrobných požadavků na formu a obsah jednotlivých částí nabídek.

Tam, kde má zadavatel vlastní vzory smluv nebo technickou specifikaci, lze dohodnout i kooperaci např. zpracování pouze obchodněprávní nebo pouze technické části zadávací dokumentace koordinované se souvisejícími dokumentacemi zadavatele.

Dokumentace je zpracována tak, aby odpovídala zákonu o zadávání veřejných zakázek (jedná-li se o veřejnou zakázku) popř. dalším pravidlům (např. u zakázek čerpajících též z fondů EU). Tam, kde se nejedná o veřejné zakázky podle legislativy České republiky lze dohodnout i jinou metodiku. Naše společnost má v tomto ohledu mimořádně rozsáhlé zkušenosti – mimo zakázky zadávané podle zákona o veřejných zakázkách jsme připravovali řadu zakázek v souladu s pravidly Světové banky popř. PHARE nebo podle specifické metodiky investorů.

Zadávací dokumentace vychází z osvědčené firemní metodiky, ověřené v řadě zadávacích řízení, které proběhly bez toho, aby došlo k jejich zpochybnění nebo zastavení ze strany Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Také reflektuje zkušenosti z realizovaných staveb a je zpracovávána s  maximální snahou o eliminaci budoucích rizik investora vyplývajících z nedostatečně ošetřených podmínek a požadavků budoucí smlouvy.


Obchodněprávní, technickou a organizační podporu investora v průběhu zadávacího řízení vč. kompletní administrace zadávacího řízení a přípravy všech zákonem předepsaných dokumentů a úkonů.


Tato podpora obvykle zahrnuje (s případnými odchylkami v závislosti na specifických potřebách zákazníka a aplikované metodě výběrového řízení) obvykle:

  • asistenci při plánování zadávacího řízení tak, aby byly dodrženy veškeré zákonné podmínky a lhůty, případně dotační podmínky a současně zvolen reálný postup přiměřený složitosti zakázky
  •  zpracování návrhů dokumentů jako jsou
    • oznámení o zakázce v souladu se zákonem o veřejných zakázkách
    •  kvalifikační dokumentace
    •   manuál pro posouzení a hodnocení kvalifikace
    •  výzva k podání nabídky
    •  manuál pro posouzení a hodnocení nabídek
  • asistenci při komunikaci s uchazeči při
    •  návštěvě staveniště
    • zodpovídání odpovědí na žádosti zájemců o dodatečné informace
    • přebírání nabídek
    • projednávání nabídek (podle druhu zadávacího řízení) vč. zpracování potřebných zvacích dopisů, agendy jednání, protokolů atd.
  • asistenci při posouzení a hodnocení kvalifikace a předložených nabídek vč. zpracování návrhů souvisejících zpráv a protokolů